Wszystkie »

  • Wpisów:44
  • Średnio co: 66 dni
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 14:29
  • Licznik odwiedzin:25 189 / 2996 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
(Michał Brański - członek zarządu Grupa o2)

Frix.pl, do tej pory funkcjonujący jako darmowy system forów dyskusyjnych, został rozbudowany o możliwość tworzenia własnych serwisów społecznościowych.

(Dalej w mocy pozostają takie atuty Frix.pl jak możliwość zarabiania na działalności własnego forum, a także możliwość podpięcia własnej domeny.)

1. przykład (porównanie wyglądu stron głównych w zależności od wyboru właściciela witryny):
http://akwarystyczny.frix.pl/ a http://pompaciepla.frix.pl/

2. przykład:
http://szuflada.frix.pl/
http://szuflada.frix.pl/forum

Podziękowania dla zespołu developerów, którzy tą premierą zamknęli kilkumiesięczny maraton. Takie serwisy nabierają mocy z upływem miesięcy, za kilka lat z ogromną satysfakcją spojrzymy wszyscy na to, jakie zastosowania dla tej platformy znaleźli użytkownicy.
 

 
(Krzysztof Sierota - członek zarządu Grupy o2 Sp z o.o.)

Właśnie wystartowało prokonto.pl - poczta we własnej domenie.

Oferta skierowana jest do firm i organizacji, jak również do rodzin i grup znajomych.

Posiadacz domeny w 10 minut może aktywować usługę i w prosty sposób zarządzać tysiącem skrzynek, rozdając je pracownikom firmy, znajomym czy członkom rodziny.

Każda z 1000 skrzynek, to:

- 10GB pojemności
- wyszukiwanie listów
- ochrona antywirusowa i antyspamowa
- interfejs WWW pozwalający na szybki dostęp do skrzynki z każdego miejsca na świecie

więcej na http://www.prokonto.pl/
 

 
(Założyciele o2.pl - tym razem w roli business angels)

OIS (www.ois.pl), firma z portfela Sail Fund (www.sailfund.org), startuje z nową stroną. Ogólny projekt graficzny pochodzi od o2, implementacja zewnętrzna.

Trzymamy kciuki za chłopaków.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

Październik podsumowuje dekadę naszej działalności, a 10. rok działalności zamykamy istotnymi wzrostami statystyk unique users (UU) rok do roku (wg gemiusTraffic, październik 2008 - październik 2009).

Cała Grupa o2: +28%. Poczta o2.pl: +25%. Można wskazać jeszcze kilkanaście jasnych punktów ze wzrostami rzędu +30% na projektach, które są na rynku od 4+ lat.

Spośród generacji projektów, które miały premiery w ostatnich 2 latach, wyróżnić należy Pinger, Samosię, Radar i Sforę.
 

 
(Jacek Świderski, Krzysztof Sierota, Michał Brański - członkowie Zarządu Grupy o2 Sp. z o.o.)

Składamy kondolencje Łukaszowi Wejchertowi, prezesowi Grupy Onet SA, z powodu nagłej śmierci Ojca.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

Więcej o adPremium w tekście na IS: http://www.internetstandard.pl/news/351918/adPremium.nowy.system.reklamowy.Grupy.o2.html
  • awatar Blog Grupy o2: http://interaktywnie.com/biznes/newsy/adtech/grupa-o2-tworzy-wlasne-adtaily-6243
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

Na pierwszych witrynach (Snobka.pl, Lansik.pl, HotMoney.pl) pojawiły się elementy reklamowe adresowane do sektora małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiające docieranie do odbiorców poprzez reklamy graficzno-tekstowe osadzone w wyraźnym kontekście.

Inicjatywa nazwana została adPremium i obejmie 30+ serwisów z "portfela" Grupy o2.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupa o2)

dps.pinger.pl - blog Działu Projektów Specjalnych w ramach Biura Reklamy. Na tę chwilę nieśmiałe początki, ale obiecano nam, że się będziemy regularnie przechwalać. ;-)
 

 
(Dariusz Kołtko - rzecznik Grupy o2)

Już w najbliższą sobotę trzecia odsłona akcji "VIP-y węszą dla Sfory".

24 października redakcją Sfora.pl pokieruje Grzegorz Marczak, dziennikarz IT, autor popularnego serwisu Antyweb.pl. Sfora.pl wyjątkowo w tym dniu zmieni swoje oblicze.

"Technologie i internet mają coraz większy wpływ na nasze codzienne życie, to jak pracujemy i spędzamy wolny czas. Jako wydawca Sfory będę się wiec starał pokazać, co ciekawego wydarzyło się ostatnio w tych dziedzinach" - mówi Marczak.

W ramach akcji "VIP-y węszą dla Sfory" popularne postaci ze świata polityki, showbiznesu, sportu, nowych technologii i biznesu włączają się w pracę redakcji Sfora.pl. W kolejne soboty pełnią rolę wydawców i wskazują tematy, którymi powinni zainteresować się czytelnicy.

Sfora.pl to serwis informacyjny kierujący się mottem "Wszystkie newsy w jednym miejscu". We wrześniu 2009 roku według gemiusTraffic Sforę odwiedziło 1,36 mln internautów.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

Pogodnie.pl dobrze otworzyło ten miesiąc, wysokie słupki zawdzięcza integracji z pocztą w postaci widgetu. Rollout tej funkcjonalności nie objął jeszcze wszystkich userów webmaila.

Zacieramy ręce na wyniki Megapanelu w kategorii "Informacje".
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

http://www.marketingandmore.pl/artykuly10/article/130/witryna_dla_wafelka.html

Case akcji przeprowadzonej przez o2 dla firmy Nestlé. Połączono siły działu sprzedaży agencyjnej i redakcyjne. Poniżej rezultaty działań...

"Działania promocyjne i innowacyjność pomysłu pozwoliły na wygenerowanie średniego zasięgu miesięcznego na poziomie 200 tys. użytkowników, zaś rekordowy miesięczny zasięg osiągnął liczbę blisko 500 tys. osób (źródło: Gemius Traffic, okres maj 2008 – czerwiec 2009). Co ciekawe, serwis, mimo że był serwisem stricte produktowym, cieszył się dużą popularnością wśród innych reklamodawców – portal o2 otrzymywał wiele pytań od podmiotów chcących umieścić tam swoją reklamę.
Średni miesięczny ruch na stronie zaowocował blisko 100 tys. rejestracji w serwisie i wygenerowaniem ponad 20 tys. komentarzy pod artykułami (w okresie maj 2008 – czerwiec 2009). Patrząc na projekt Lekko.o2.pl przez pryzmat kosztów i osiągniętych wyników, należy stwierdzić, iż wygenerowanie takich osiągnięć podczas zwykłej kampanii byłoby bardzo trudne i pochłonęłoby o wiele większe środki."
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik Grupy o2

Polecam krótki wywiad na Wirtualnych Mediach, z Krzysztofem Sierotą, Michałem Brańskim i Jackiem Świderskim - członkami zarządu Grupy o2.
O 10 latach, o kryzysie i o tym, jak o2 radzi sobie w tych niełatwych dla rynku reklamy czasach.



http://www.wirtualnemedia.pl/article/2832291_Grupa_o2_Kryzys_to_nasze_naturalne_srodowisko.htm
 

 
(Dariusz Kołtko rzecznik Grupy o2)

Już w najbliższą sobotę kolejna odsłona akcji "VIP-y węszą dla Sfory".

Tym razem za sterem redakcji Sfora.pl stanie Mariusz Pudzianowski, pięciokrotny mistrz świata siłaczy.
"To dla mnie zupełna nowość. Nigdy nie myślałem, że na jeden dzień obejmę stanowisko redaktora. W końcu poznam, jak smakuje dziennikarski dreszczyk, który codziennie przeżywają ludzie mediów. Przy okazji zaprezentuję ludziom tematy, których najczęściej szukam w internecie. Na pewno wywęszę coś ciekawego!" - mówi Pudzianowski.

W ramach akcji "VIP-y węszą dla Sfory" popularne postaci ze świata polityki, showbiznesu, sportu, nowych technologii i biznesu włączają się w pracę redakcji Sfora.pl. W kolejne soboty pełnią rolę wydawców i wskazują tematy, którymi powinni zainteresować się czytelnicy.

Sfora.pl to serwis informacyjny Grupy o2.pl kierujący się mottem "Wszystkie newsy w jednym miejscu". We wrześniu 2009 roku według Gemius Traffic Sforę odwiedziło 1,36 mln internautów.
 

 
(Krzysztof Sierota - członek zarządu Grupy o2)

W ciągu ostatnich miesięcy pracowaliśmy nad produktem, dzięki któremu mamy nadzieję trafić z usługą poczty elektronicznej do nowej grupy odbiorców - firm, szkół, organizacji.

Na tej samej bazie technologicznej Grupa będzie również świadczyć dedykowane usługi pocztowe dla największych klientów.

Mamy nadzieję wstrząsnąć nieco rynkiem tego typu usług w kraju. Dziesięć lat doświadczenia oraz efekty skali stoją po naszej stronie.

Usługę uruchomimy w domenie http://prokonto.pl, w której obsługujemy już kilkadziesiąt tysięcy kont.
 

 
(Jacek Świderski - członek zarządu Grupy o2)

Grupa o2 Spółka z o.o. to nowa nazwa wydawcy portalu o2.pl, który kończy właśnie 10 lat.

Spółka o2.pl zmieniła nazwę na Grupa o2 Spółka z o.o.
Nową nazwą chcemy podkreślić wagę innych, niż strona główna portalu, produktów spółki, a także konsekwentnie realizowaną strategię rozwijania wortali i innych usług jako oddzielnych marek. o2 to dzisiaj już nie tylko znany portal internetowy i poczta e-mail.

Strategią Grupy o2 jest inwestowanie w nowe marki i efektywne nimi zarządzanie. Posiadamy obecnie w portfelu ponad trzydzieści internetowych brandów.

Nowa nazwa podsumowuje ewolucję, którą firma przeszła od uruchomienia pierwszej usługi 10 lat temu - bezpłatnych kont e-mail w domenie go2.pl. Dziś o2 należy do czołówki polskich firm medialnych, docierając ze swoimi produktami do ponad 9 milionów Polaków.

Obok produktów tradycyjnie kojarzonych z o2, jak komunikator Tlen czy poczta o2.pl, w ostatnich latach na rynek z sukcesem wypuściliśmy np. Wrzutę, Pudelka, Kafeterię, Sforę, Luxlux czy Radar.

Spółka, mimo spowolnienia gospodarczego, utrzymuje dobre wyniki. W okresie od stycznia do sierpnia 2009 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów o 10 %, przy spadku zysku brutto o 7 % w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

Na dniach startuje pierwsza emisja adRakiety. Pierwszorzędne narzędzie dla tych, którzy chcą wejść na rynek "szeroko" jednym zleceniem.

Za kilka dni na blogu ogłosimy premierę kolejnego produktu reklamowego - tym razem dla tych, którzy chcą dotrzeć "bardzo wąsko" z wyraźnym kontekstem.
 

 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

W ostatnich 2 latach sporo wysiłku włożyliśmy w serwisy z segmentu "Biznes, finanse, prawo" i wiele sobie obiecujemy po wynikach październikowych (publikacja Megapanelu w grudniu). Do grupy "o2.pl - Serwisy biznesowe" należą HotMoney.pl, Notowany.pl, PrawoSOS.pl, dołączy do nich otwarta w pierwszych dniach października Sfora.biz.

Drugim segmentem, w którym interesuje nas pozycja w top 10, jest "Motoryzacja". Do tego celu przybliżyły nas niedawna premiera MotoSOS.pl oraz świeży relaunch Autokrata.pl. (Do grupy motoryzacyjnej o2.pl należą również najAuto.pl oraz Gazik.pl.)

Do tematu powrócimy w grudniu przy okazji publikacji wyników.
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik prasowy Grupy o2

Co interesuje Joannę Senyszyn? Już w najbliższą sobotę dowiesz się ze Sfory.pl.

W weekend rusza akcja promocyjna serwisu informacyjnego z Grupy o2. Popularne postaci ze świata polityki, showbiznesu, sportu, nowych technologi i biznesu włączają się w pracę redakcji Sfora.pl. W kolejne soboty będą pełniły rolę wydawców i wskazywały tematy, którymi powinni zainteresować się czytelnicy.

Chcemy pokazać internautom jakie wiadomosci za istotne uważają osoby znane, kontrowersyjne, takie, które osiągnęły sukces w swoje dziedzinie - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.

Pierwszym VIP-em "węszącym" dla Sfory będzie Joanna Senyszyn - europosłanka, wykładowca akademicki, publicystka.
 

 
Michał Brański - członek zarządu Grupy o2

W czasie zbiegną się premiery 2 sygnalizowanych już serwisów społecznościowych od Grupy o2.

Fejm.pl (mikroblogi) dziś wchodzi na serwery produkcyjne i za chwilę zaczną się zamknięte testy, a Kumple.pl po kilkumiesięcznym developmencie i miesiącu "pieszczot" w zamkniętych testach są bliscy upublicznienia.
 

 
Krzysztof Sierota - członek zarządu Grupy o2

Wprowadziliśmy dziś szereg zmian w interfejsie naszej usługi pocztowej. Poczta zyskała lżejszy, bardziej uporządkowany wygląd.

http://poczta.o2.pl/

W zeszłym tygodniu użytkownicy zyskali natomiast:

- prognozę pogody dla swojego miasta
- wykrywanie w treści maila adresów i prezentację ich lokalizacji na mapie WMapa.pl
- prezentacje informacji o IP i dacie ostatniego logowania do skrzynki
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik prasowy Grupy o2

"Największą liczbę użytkowników i największy zasięg ma serwis Pinger.pl (O2.pl) - odpowiednio 671 tys. i 4,01 proc. Kolejne pozycje zajmują: Blip.pl (GG Network) - 329,4 tys. i 1,97 proc., Twitter.com - 244,8 tys. i 1,46 proc., oraz Flaker.pl - 43,5 tys. i 0,26 proc."

badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec br.

http://mediamikser.pl/redirect/article/0/64318/mikroblogi-w-polsce-sa-coraz-popularniejsze/2
  • awatar Rafał Werczyński: ... autor sam przyznaje , że (wbrew wszystkim:)) pingera nie uważa za mikroblog....
  • awatar Gość: a jak to ma sie do tego artykulu http://www.internetstandard.pl/news/350863/Mikroblogi.odwiedza.mniej.niz.milion.Polakow.html gdzie rowniez autorzy powoluja sie na badania gemiusa ...
  • awatar Nortus & Potworna spółka: no prosze
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik prasowy Grupy o2
dariusz.koltko(at)firma.o2.pl

Trzy lata po premierze motoryzacyjny wortal Autokrata.pl (należący do grupy o2.pl) przechodzi przeobrażenia. Zmieniły się design, w tym logo, dobór treści oraz doszły elementy społecznościowe (niedawno otwarty serwis www.motoSOS.pl staje się "zapleczem" Autokraty).

"Przez pierwsze lata budowaliśmy zasięg oraz markę serwisu. Podjęliśmy decyzję o zmianie proporcji informacji praktycznych do informacji rozrywkowych na korzyść tych pierwszych. Zmiana designu ma to akcentować i jednocześnie czynić serwis atrakcyjnym otoczeniem dla renomowanych marek motoryzacyjnych." - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.

Serwis miesięcznie odwiedza 550 tyś. Unikalnych użytkowników*
WWW.autokrata.pl
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik Grupy o2
dariusz.koltko(at)firma.o2.pl


Od dziś można pobierać testową wersję komunikatora Tlen.pl 7.0.
Jest dostępna pod adresem http://www.tlen.pl/

Wraz z udostępnieniem wersji 7, Tlen.pl dołączył do otwartej sieci serwerów XMPP/Jabber.
Osoby testujące najnowszą wersję Tlenu, będą więc mogły przeprowadzać rozmowy ze wszystkimi użytkownikami tych sieci.
Nowy Tlen oferuje również zwiększoną szybkość działania, lepszą obsługę Windows Vista i Windows 7, zmiany w wyglądzie oraz szereg nowych funkcji.

Wersja Beta komunikatora ma w chwili obecnej wyłączony mechanizm pluginów, nad którym trwają prace.
  • awatar mru: A po co te spacje we wpisach? http://content.screencast.com/users/rudzki/folders/Jing/media/3cb31006-8234-47fa-9c41-f8810335c94f/00000304.png
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dariusz Kołtko - rzecznik prasowy Grupy o2
dariusz.koltko(at)firma.o2.pl


Grupa o2 uzupełnia ofertę skierowaną do internauty szukającego informacji gospodarczych i biznesowych. Artykuły ekonomiczne serwisu Sfora.pl od kilku dni dostępne są w serwisie Sfora.biz (www.sfora.biz), który jest obecnie wzbogacany o nowe narzędzia śledzenia i filtrowania newsów z wielu innych serwisów informacyjnych.

- Są internauci którzy uciekają od serwisów, które mieszają news popularny, polityczny i społeczny, z tematami gospodarczymi, chcąc czytać doniesienia ekonomiczne w wyraźnym kontekście - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.

Sfora.biz dołącza do serwisów biznesowych już obecnych w portfelu Grupy o2: HotMoney (www.hotmoney.pl, wydarzenia gospodarcze, finanse konsumenckie) i Notowany (www.notowany.pl, analizy giełdowe i finansowe).