• Wpisów: 44
  • Średnio co: 66 dni
  • Ostatni wpis: 7 lat temu, 14:29
  • Licznik odwiedzin: 25 182 / 2996 dni
 
grupao2
 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

W najbliższych dniach ogłosimy dokładne plany dot. *adKobieta*, produktu reklamowego łączącego zasięg z ofertą niestandardowych działań adresowanych do wszystkich kobiecych segmentów (wiek, dochody).

Sieć opiera się na niewyłącznej sprzedaży powierzchni na serwisach *jednoznacznie* kobiecych. Na starcie będzie to 16 serwisów.

Wyróżnikiem oferty będzie restrykcyjne podejście do selekcji witryn, co ma na celu obronić produkt przed częstym grzechem sieci tematycznych - pogonią za zasięgiem kosztem spójności oferty.

*adKobieta* pozostaje otwarta na nowych partnerów.

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko znajomi Blog Grupy o2 mogą komentować ten wpis.