• Wpisów: 44
  • Średnio co: 71 dni
  • Ostatni wpis: 8 lat temu, 14:29
  • Licznik odwiedzin: 26 069 / 3207 dni
 
grupao2
 
(Michał Brański - członek zarządu Grupy o2)

www.marketingandmore.pl/(…)witryna_dla_wafelka.html…

Case akcji przeprowadzonej przez o2 dla firmy Nestlé. Połączono siły działu sprzedaży agencyjnej i redakcyjne. Poniżej rezultaty działań...

"Działania promocyjne i innowacyjność pomysłu pozwoliły na wygenerowanie średniego zasięgu miesięcznego na poziomie 200 tys. użytkowników, zaś rekordowy miesięczny zasięg osiągnął liczbę blisko 500 tys. osób (źródło: Gemius Traffic, okres maj 2008 – czerwiec 2009). Co ciekawe, serwis, mimo że był serwisem stricte produktowym, cieszył się dużą popularnością wśród innych reklamodawców – portal o2 otrzymywał wiele pytań od podmiotów chcących umieścić tam swoją reklamę.
Średni miesięczny ruch na stronie zaowocował blisko 100 tys. rejestracji w serwisie i wygenerowaniem ponad 20 tys. komentarzy pod artykułami (w okresie maj 2008 – czerwiec 2009). Patrząc na projekt Lekko.o2.pl przez pryzmat kosztów i osiągniętych wyników, należy stwierdzić, iż wygenerowanie takich osiągnięć podczas zwykłej kampanii byłoby bardzo trudne i pochłonęłoby o wiele większe środki."

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko znajomi Blog Grupy o2 mogą komentować ten wpis.